11 Mayıs 2016 Çarşamba

...








3 yorum:

  1. Merhabalar. Blogu yeni keşfettim. 4 buçuk aylık kızıma keçe kitap örneği ararken. Ve blogunuzda gördügum bir örneğin benzerini yaptım. Tabi ufak tefek farklılıklar var.
    Sonradan inceledigim kadariyla pek çok ornek de mevcut. Ancak bence yaş araliklarina uygun bir duzenleme yapılsa çok daha uygun olabilir. Ha bir de anlatimlarda sadece resimler var. Ufak bir iki cümle de fena olmaz sanırım. Bazı noktalarda açıklamaya ihtiyaç olabiliyor. Şimdi kızım büyüyor. Ve ben onun gelişimi için neler yapabilirim bir yandan bunu araştırıyorum. Piyasada pek çok hazır ürün var ancak hem gereksiz pahalı hem de çok yaratıcı degiller. Ancak Rousseau nun da dediği gibi bebekler önlerine konan pahalı oyuncaklara değil renklere-dokulara bakarlar. Örneğin 23 Kasım 2013 te yaptığınız örneğin içine poşet yerleştirdim. Böylece hışırtı elde ettim. Bu da kızımın daha çok ilgisini çekti.
    Son olarak böyle bir blog hazırladığınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Sema hanım çok dogru diyorsunuz bir iki açıklama gerekli olabilir genelde soranlara nasıl yapılacağını açıklıyorum ama uyarınızı dikkate aşacağım. Bence de kendi yaptıgımız oyuncaklar çok daha yaratıcı ve ekonomik aynı zamanda birden fazla amaca hitap edebiliyor. Sevgiler

      Sil
  2. Merabalr bende yeni denk geldı karsıma baktım cok guzell. Bende maske tarzı degısık seyler srastırırken buldum burayı ve bı eva kagıdından yapılmıs sanırım bı ordek gordum ve nasıl yapılacagı konusunda yardım edebılırmısınız acaba

    YanıtlaSil

lütfen fikrinizi belirtin:) fikriniz benim için önemli...